lørdag 13. november 2010

Julehandel :)

Idag har jeg kjøpt meg en av tingene som jeg ønsker meg til jul.
Jeg har egentlig satt den  på ønskelisten min,
men nå slipper noen av mine kjære
å kjøpe denne til meg :O




Må bare vise noe fra boken nå vet jeg hva jeg skal lage til min kjære i Adventsgaver på kalenderen (jeg har bestemt meg han får fire adventsgaver iår) og ideene fant jeg i boka.


En enslig selbuvott har jeg SMART!

Samle flaskekorker ja...
Enda bedre ide enn den jeg hadde
Annen ide med vinglass ;)


Når barnebarne kommer på besøk skal vi gjøre dette ;D

 Jeg må bare si 
løp og kjøp!
boka den er super ;)))
 














Jeg er også innom Bloggen med samme navn - Sjarmerende JUL - Innlegget på lørdag var herlig se det gløggkruset da Så herlig - jeg tror jeg skal ofre et glass og en pepperkakeform så kan jeg drikke herlig sterk krydret gløgg mmm...

Ingen kommentarer: