mandag 3. august 2009

Nissesamlingen dokumenteres videre

Og her er Kvitnissan min :D med Nisse-jente på arma.
Den store hvite er kjøpt på Europris et år og da til Halv-pris,
mange av mine nisser er kjøpt da de er nedsatt
til halv-pris eller noen ganger er jeg heldig å få de til 70% nedsatt.
Og de to spissnissan er kjøpt på Verdal for 15 kr stykket.
Og den lille hvite til høyre er nok kjøpt for mange år siden i Trondheim.


Jeg har faktisk to av disse Spilledåsenissene nå
for jeg fikk en ekstra i tidligere iår.


Disse tre nissene er kjøpt på Fretex i 2007 ;oD


Og her er mine "Stygg-nisser" jeg må bare innrømme
at disse "asianissene" ikke er noe pene :)
Og alle disse har jeg fått, men i et annet innlegg ser dere
at jeg nå i sommer har kjøpt to stykker av dem på loppis ;D


og jeg har 3 jeg ikke har talt opp før ser jeg :)
TOTALT 439+21= 460nisser


Denne Nissetegninga mi vet jeg ikke
hvordan jeg skal bruke enda. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Å den hvite nissen var nydelig!
Nissemor