fredag 16. oktober 2009

Nye nisser


TOTALT 547+9= 556 nisser

Jeg aner ikke hvor denne teksten havner og hvordan den vil se ut, Her er utforminga på nye innlegg gjort om uten at jeg finner noen forklaring.
Jeg vet ikke om Blogspot tror jeg er synsk og vet uten videre hva jeg skal gjøre. Eller så har de gjemt forklaring på det nye oppsettet godt. Iallefall for meg!

Men altså dette er nyinnkjøpte nisser de er kjøpt i Tallinn jeg var det i høstferien, der borte hadde de starta jula, og det så ikke ut som om noen gjorde seg noe av det. Her i Norge blir de fleste hysteriske når de ser noe julelignende i en butikkkrok. Men jeg kan da reise og finne nisser jeg enda en stund ;P  



Når jeg ser på innlegger ble det j.. rotete, men jeg får vel prøve og feile en stund til jeg finner ut av dette eller til jeg finner en forklaring på hva som skjer når jeg skriver og legger inn bilder.
Håper du henger med om det blir litt tilfeldig oppsett en stund her, men jeg må telle nisser så jeg kanskje kommer i mål med antall nisser i år (for det ER mange som skal dokumenteres) 

Ingen kommentarer: