torsdag 23. september 2010

Ja hva gjør vi om tre måneder?

Ja da er det en travel dag ;D - og en av mine triveligste dagene i året!
Jeg har nok pynta juletreet, det gjør jeg alltid på lillejulaften. Og jeg holder på å forberede julemiddagen.
Kanskje de siste pakkene pakkes inn (har en tendens til å vente med gaven(e) til min kjære ;)))))))
Og på denne tiden har jeg sett "grevinnen og hovmesteren, TV`n- står nok fortsatt på, for det er litt senere på natten - radioen slåes på for jeg skal høre Jussi Bjørling synge "O helga natt" Den MÅ jeg høre og det må være på radioen. Dette har blitt noen av mine tradisjoner.
En ting jeg ikke helt har bestemt meg for i år enda er hvordan jeg skal pynte årets juletreet i stuen, i fjor gikk det i hvitt og glass og sølv, har nok litt lyst til det i år også, men det er rødt og gull som står for tur ;O
Ja men om tre måneder er alt på plass!
Det er jammen ikke lenge til :))))
Og som vanlig jeg gleder meg!




God aften alle som venter
Om jeg var nissen i år
Da ville du under treet fått

Juleglede,
Uendelig trygghet og
Lykkelige tider

2 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Snart jul... :-)
Tack för titten!

Kram från Australien♥

Dorpan sa...

Vi har grevinnan och betjänten på nyårsafton på tolvslaget =))