mandag 15. november 2010

Julehobby + nissekjøp


 Jeg har laga meg oppebevaringseske til mine julemagasiner
Her har jeg brukt decopage med de serviettene jeg kjøpte meg forrige uke, det var kjempemorsomt å holde på med, jeg skal pynte på flere av mine tidsskriftholdere slike :)
Her har Familiens juleideer fått "ny" holder.


Og jeg har begynt med julekortproduksjonen, vet ikke helt hva jeg skal kalle denne teknikken men det er kanskje en mellomting av decopage og scrapping?
Men det var så morro å holde på med jeg begynte igår og ble sittende ALT for lenge inatt ;))))
Og idag var jeg på Kid og SKEIDAR
og det ble med 4 nisser ;))))

TOTALT 2518+4 =  2522 FigurNisser

Jeg sitter her hører på julemusikk og smaker på gløggen
Nærbilde av et av julekorta

2 kommentarer:

Jul i Laloland sa...

Åh va mysigt!
Låter äve nbra med glögg och julemusik =)

Jultraditioner sa...

jag har sparat mina gamla jultidningar.