lørdag 4. desember 2010

Endelig et innlegg :)

Jeg har hatt det veldig travelt den siste uken
og det har ikke blitt noe innlegg, men her kommer en oppdatering.

I dag har jeg
bakt flattbrød
og tjukklefse
sammen med
en venninde

Her er flattbrødene
Jeg har mange nissebilder

Jeg har også satt fram menge nisser den siste uka, jeg har ikke regna over de som er framme, men jeg har nok plasert 2000 allerede. Planen er at jeg skal være ferdig til neste helg - sånn at jeg bare kan kose meg de to siste ukene før jul


Gamle nisser samles
oppe på bokhylla.
Og i trappeoppganger
sitter det en gjeng
og vifter med bena :D

3 kommentarer:

Kirsten sa...

Himmel og hav Astrid !
For en artig blogg...og så mange nisser da :-)
Ønsker deg en riktig fin adventstid.

Jul i Laloland sa...

Åh; Ser supergott ut!!!

ASSA sa...

Takk for det damer :)

Koselig å høre fra deg Kirsten "long time no see" Vi må prøve å rette på det til neste år?!?!

Lalolandet når jeg kom hjem med brødene ble min mann veldig glad han elsker flatbrød ;)