søndag 18. september 2011

Sundays with Santa ~ Week 2


Denne gamle nissen er kjøpt på Sareptas Krukke for tre uker siden. Jeg fikk den billig for at den er gått istykker, så jeg skal prøve og reparere den før jul.
Den skal altså entur på "nissesykehuset" mitt før jul.
Og jeg er heller ikke helt sikker på hvordan jeg skal få det til slik at det blir finest mulig !?! Hvis jeg ikke sunes jeg får det helt til skal reparasjonen vente til neste år ☺ 

-----------------------------------------------
This old Santa is bought at Sareptas Krukke three weeks ago.
I got it cheap because it's been broken, so I'll try and repair it before Christmas. It shall therefore a trip to "Santa Claus hospital" my before Christmas. And I'm not quite sure how to make that, so it be as fine as possible!?! If I don't 
reach the repairs until desember, then it have to wait until next year

I am attending the Yuletide Seasonings with this Santa image

4 kommentarer:

Celestial Charms sa...

I love your new Santa. He is even more loveable because he is in need of fixing. He is so cute, I just want to pinch his rosy cheeks! Have a wonderful week!
Maureen

KKvinneblogger sa...

For en søt nisse!
Håper du får reparert ham så han får være med deg å feire jul om noen måneder :)

Lily sa...

Hi

Thanks for stopping by at Christmas Believe and leaving a comment. I'm delighted to see your blog and am your newest follower :)

Lily

Miriam sa...

så fin nisse,kanskje du kan bruke fimo leire
Bland til riktig farge

Gleder meg til å se flere nisser og juleting.