fredag 25. desember 2009

fler nisser i mellomjula ;)

Her er noen nisser som jeg har hatt i mange år og de 7 nissene i vinduet og i huset blir med i tellinga, disse henger i vindfanget så det er noen av de første nissene mine gjester møter.










Her er Nissetreet mitt og jeg har plass til 278 nisser i treet. Jeg har tellt 112 av dem i fra før slik at jeg må legge til 166 i dag da :D
Til venstre er fortsatt i vindfanget
og de til høyre står i gangen eller rettere sagt i trappegangen ned til kjelleren og nissetreet.

Og her er det 88 + 33


Til høyre er gardinkappa på spisestua der ar heg 96 nisseansikt. (disse teller jeg ikke som nisse for det bare er et ansikt ikke en hel kropp)
Og på kjøkkenet er det 20 piprensernisser.


Og her er sprellenissen
som barnebarna synes
er morsom og de er å
hilser på den hver gang
de kommer innom.






Og her er to papirnisser egentlig til å henge men de er for store til å henge i juletreet.

TOTALT 
1384 + 7 + 166
88 + 33 + 20 + 3=
 
1701 nisser






Ingen kommentarer: