søndag 13. desember 2009

Tredje søndag i advent

Fjerde søndag i advent og jeg har funnet igjen denne adventsstakenissen.
Denne er kjøpt iår og det ble disse jeg tok fram nå i helga.
og jeg ble veldig glad da jeg oppdaga at jeg hadde kjøpt disse på et loppemarked i løpet av året.
Disse er tellt ifra før så det blir ingen oppdatering på antall nisser, jeg rekna hvor mange nisser jeg hadde i vindfanget og gangen, jeg kom til ca 370 stykker, jeg må sjekke hvor mange jeg har tellt fra før, så kan jeg legge inn nye tall etterhvert.

Idag har vi vært i nabobygda og kjøpt oss juletre, det er første året på lang tid at det var snøfritt og i ei regnskur vi henta treer ;D

et lite adventsdikt:

När tredje ljuset brinner
vi juleklappar syr
och alla bakar kakor
och har ett väldigt styr.





1 kommentar:

Hannele på Hisingen sa...

Det är toppen med återvinning.