lørdag 21. november 2009

Flere nisser

Idag plages jeg veldig med å legge inn bildene i bloggen, noen ganger skjer dette, og det er superirriterende :(
De to første bidene:
Husnissen er ganske liten ca 10 cm høy, og jeg har en som er dobbelt så høy også, så jeg tar ikke bilde av den, men jeg teller den.
Og nissen til høyre er en gammel nisse som jeg har kjøpt hos Cotainergirl, det er en vase som nissen er formet på.



De to neste bildene: Nissen til venstre har jeg kjøpt på Prinsess idag og den til høyre er en nisse på en krukke og den er kjøpt på loppemarked.
 
Jeg har for dårlig styring på plasering av bildene, så oppsette blir ikke pent, men det får bli som det blir, jeg får iallefall vist og registrert nissene.
Og teksten ser ut til å havne hytt og pine.
Dette viser nok at jeg har behov for å lære meg HTML-programmering og det vet jeg ikke helt om jeg vil.

Og nå vil jeg fortelle om de to siste bildene alle 6 nissene er handla på Ciro, de har mange nisser der men jeg vil ikke ha alle typene men disse var litt søte da!



TOTALT  
591+11=  
602nisser

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig interessant, takk