søndag 31. oktober 2010

Juledekorasjons-Tips

Binde en krans. Denne fant jeg på Moseplassen
 
Bildet lånt fra Moseplassen 
for å vise hvor fin kransen ble.

Jeg skal ut å sanke bjørkegrener
håper på bra vær og frik kropp neste helg
Jeg skal i tillegg sanke lerkegrener
og lage meg enda en krans.
Lav og nyper har jeg allerede samla ;)

her er videoen som viser hvordan du lager kransen.
Kransen er laget av Atelier Kari

Jeg anbefaler bloggen til Anne på Moseplassen, du kan også følge bloggen på Facebook.




Bildet er lånt Atelier Kari
Hjertet er laget av
forfatteren og blomsterkunstneren
Nils Normann Iversen
Kreativ Flora i Oslo



Jeg må nok ut å samle grener snarest ;)



Du må også stikke innom boggen til Kari på Atelier Kari, henne kan du følge på Facebook og Twitter.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej kul att hitta din blogg! Underbart att du samlar. Jag är själv en storsamlare men ev lite för mycket... Luciatåg blir det dock rätt mycket av! Jag lägger din blogg i min blogglista ! Allt gott

Anna julhosanna