søndag 24. oktober 2010

Nye nisser

I høstferien har vi vært
en tur til Hellas,
og jeg fant noen nisser
denne gangen også ;)

Astrid-nissen er en
Trip Trap miniatures
fra Rikki Tikki Comp.
mange fine nisser derfra,
så kanskje kjøper jeg flere
nærmere jul. Det ble litt for mye
med flere å dra med på ferieture. Men snønissen ble kjøpt på Naxos i Hellas,
jeg fant den i en gammel butikk som selger skipsutstyr der nede.
Jeg var litt i tvil om hvordan den skulle få bli med hjem (den inneholder jo væske)
Men jeg tok sjansen og pakka den godt la den i midten av kofferten
og heldigvis var den hel og fin da jeg kom hjem ;))))

Her er servietter to ble kjøpt på Kastrup og
1 ble funnet i et Supermarked i Athen før vi dro til flyplassen.


TOTALT 2500+2 =  2502  FigurNisser
og nå har jeg 227 servietter med nissemotiv.

Ingen kommentarer: