torsdag 28. oktober 2010

Utfordring fra ♥Fira jul med Dorpan♥

Jeg har blitt utfordret av Dorpan med bloggen ♥Fira jul med Dorpan♥
Så nå skal jeg prøve å velge en ev to - jeg tor ikke det blir mulig.
og så kan det bli vanskalig å velge en for at jeg helst ikke vil ha noen hmm....

-----
Pepparkakor-Lussebullar
Skumtomtar-Knäck
Ischoklad-Marsipan
Köttbullar-Prinskorvar
Julkorv-Julskinka
Lax-Sill
Revbenspjäll-Janssons frestelse
Paradis-Alladin
Rullsylta-Pastej
Glögg-Julmust
Rödbetssallad-Dopp i grytan
Ris á la Malta-Risgrynsgröt
Äpplemos-Senap
Hemma-Borta
Utomlands ;))) -Sverige
Ge-Få
Mysteriet på Grevieholm-Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender-Paketkalender
Plastgran-Äkta
Arne Weise-Ernst

Noe ble svært vanskelig å velge mellom så noen ble både og og andre ingen :))))
Man skal utfordre 3 andre så jeg utfordrer:
 Swe-AussieXmas
Annas Jul
Og de som har lyst til å fortelle om hva de foretrekker

Ingen kommentarer: