søndag 16. november 2008

Her starter Assa-Nissa med egen juleblogg

Her blir det bare jul, og som navnet sier mest nisser ;>)
og da må jeg vise dere en av mine nisser.


Denne er en jeg har fått tak i fra Firkløveren AS
jeg tror jeg har fått den for ei krone ;OJeg vet ikke hvordan jeg skal
presentere mine nisser for dere
for de er mange, ja MANGE !!!



Så her er en kar til :)Dennehar jeg kjøpt på Madeira,
jeg var der i mars mnd.
så de hadde ikke så stort utvalg.
Men denne fant jeg på et antikvariat,
det er nok ikke en nisse egentlig
men han passer godt sammen med
mine mange ulike typer.



Mine nisser hører egentlig til i ulike familier.
her i bloggen blir de ikke presentert sammen
i sine familier men ettersom jeg finner dem fram.



Dette er ingen figur
Men jeg er glad i den likevel.
Det er en gammel "Remse"som jeg har kjøpt på et loppemarked.
Jeg vil tro den er ca 40 år gammel.
Jeg går ofte på loppemarkeder og finner skatter ;)



Her er et bilde igjen
Den er jeg veldig glad i
fordi det er min sønn
som har brodert den
jeg tror han var ca 10 år
den gangen han laget den :)



Men her kommer en figur igjen!
Og den er typisk for sin tid,
ja den er i plast,
og ikke den "peneste" nissen.Men den har vært med meg
i sikkert 30 år,
så jeg er glad i denne også!!!
jeg har 3 av den.



Da får dere vente litt
på neste presentasjonsrunde.
Det er jo ikke desember engang
:O :=0 ;) :D ;O
totalt 5 nisser.

Ingen kommentarer: